dimecres, 2 d’octubre del 2013

Presentació

El principi d'una etapa esplèndida

Bon dia bloggers i bloggeres, el meu nom és Marta Casado i us dono la benvinguda al fantàstic món d'una estudiant d'Educació Primària. M'agradaria que aquest fos una eina per als estudiants de magisteri, ja que aquí hi trobareu moltíssimes notícies, tutorials,  reflexions i ampliacions sobre coses que faré a la carrera d'educació.

He triat aquesta carrera perquè des de molt petita he admirat molt la figura dels mestres i la seva manera de transmetre als seus alumnes.Personalment crec que cada mestres és una peça fonamental d'aquest món, ja que sense ells ningú estaríem on som ara. El mestre ha estat l'encarregat de guiar-nos i d'acompanyar-nos en aquest llarg camí. A part de voler formar part d'aquest grup de persones que formen la societat del futur, una altre raó per la qual volia estudiar això, són els nens. Jo crec que els nens són vida, que no hi ha res millor que passar tota la meva vida treballant amb ells, ajudar-los, guiar-los i veure com avancen en el seu camí personal i professional.

Principalmen,t aquest blog, esta creat per al mòdul de Processos i contextos educatius II, al qual hi trobem, la matèria de GITIC (Gestió de la Informació i TIC) i COED (Comunicació oral,escrita i digital). La majoria de les entrades que faré serà sobre coses que farem a classe o coses que em semblin interessants del món dels docents.

Per últim m'agradaria que veiessiu aquest vídeo ja que recordareu la vostra experiència a l'escola.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada